Post by grapizermenwei on Feb 6, 2022 21:40:52 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Among Us ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Among Us IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ota VIP-tila käyttöön ▞▞▞
▞▞▞ Among Us 2022 version ▞▞▞
Lagaa surkea sen takia
Keskuudessamme on hämmästyttävä alusta, mutta sovelluksella on ylä- ja alamäkiä, mutta kaiken kaikkiaan Ok. Suurin ongelmani ovat viiveet ja yhteyden katkeamisongelmat, ihmiset sanovat, että se on minun Internet, mutta sammutin ja käynnistin kotini WiFin ja minulla on edelleen ongelmia pelin pelaamisessa.
Voiko Uuen Pävytsen Poistaa SE IHAN SAIRAAN HUONO🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
☺🤨🤜🥩🧐🤨🧵⛳🤿🕹🥍🪀🏑🔮🎱🥌🏓🎮🏈🎮🕹👌🏉🎯👜🩳🎓🧤🥾👙🥻🩴👝🧥🧦📨💲📨📚💱🧴🛒🪒🩺💉🔬🛗🪜🪠🪜 🪠⬆️↘️↕️⚠️⚠️⬅️🚸🚾📵⬅️
Tämä meidän pelien luokitus on laskenut paljon, ja ymmärrän miksi... Pääasia, joka sai ihmiset epäuskoisiksi, on chatin rajoittaminen erittäin matalalle tasolle, jossa on melkein mahdotonta sanoa mitä haluat sanoa. Te olisitte voineet AINAkin sanoa: "Hei tämä ei sovi tähän peliin, kokeile jotain muuta." sen sijaan, että rajoittaisit keskustelua yhdessä. Kun pelasin peliä uudelleen jostain syystä, se sanoi, että hakkeroin ja lopeta, mutta en ole koskaan aiemmin hakkellut! Pelasin ihan normaalisti!
Hyvä peli ladatkaa
En pysty pysymään pelissä, se potkaisee minut jatkuvasti, ja sitten kun se aloittaa pelin ja 5hen potkaisee minut, minun on odotettava niin monta minuuttia. Kaikki ystäväni rakastavat tätä peliä tai ainakin käyttävät, koska he eivät enää pelaa sitä. Uskon, että tämä voisi olla todella hieno peli taas, jos voisit vain korjata tämän ongelman, ja minua potkitaan jatkuvasti niin paljon, että en ole vielä päässyt pelaamaan peliä.
siihen tuli uusi päivitys
Among Us - Bedcrab Pet Bundle. Innersloth • Toiminta ja seikkailu. VIRHE. Yritä uudelleen. PEGI 7. Yli 7-vuotiaille, Väkivalta. Digitaaliset ostokset.
Se on erittäin hyvä klassikkopeli. Mutta ongelmia on... Aina kun yritän mennä peliin, vaikka se sanoisi 4/10, se sanoo, että se on täynnä. En ymmärrä miksi se tekee niin, joten korjaa se. Mutta joskus se toimii. Voitko myös muuttaa sitä, jotta voimme keskustella ilman sähköpostia? Mutta kaiken kaikkiaan se on erittäin hyvä peli. Mutta vikoja löytyy. Mutta rakastan uusia rooleja! Suosittele pelaamaan tätä ja jakamaan mielipiteesi.
Mahtava peli mutta 4 tähte koska kartta niin vähän ja harvoin tulee uudia sitäpaitsi the airship mapin pitäs tulla jo koska kaikki on odottanut sitä monta kuukautta mutta olin muuten 5 tähte jos the airship ois tullu jo ja useammin mappeja ja pelaajat ei poistuis heti bug fixejä hackereiden poisto pelistä ja vähintään bannatkaa sire sirol hackeri se on joku eris loris homma ei 5 vaan 4 tähtee noiden takia koska nämä eivät tehä paljoa. Ois mahtava peli. Jep uskokaa mua sitte mutta suosittelen tätä
Kun peli on jo alkamassa, näyttö muuttuu mustaksi, joten odotan vain ja pitääkö minun kirjautua sisään tai jotain?... Se on edelleen musta, en tiedä mitä pelille tapahtui, mutta annan sille yhden tähden. Korjaa peli, kun se tuijottaa, kiitos, hyvää päivää.
Tämä peli oli aiemmin suosikkimobiilipelini koskaan, mutta tämä päivitys teki siitä todellisen roskan! Näppäimistö ei tule näkyviin, kun yritän kirjoittaa koodia tai puhua kokouksessa! Joka kerta kun kokous päättyy, sovellus vain sulkeutuu ilman selitystä, mitä ikinä! Toivon, että he korjaavat kaikki nämä virheet pian, koska tämä peli on liian hieno jättääkseen sen roskatilaan, jossa se tällä hetkellä on
Pidän pelistä kaiken kaikkiaan, mutta niihin pitäisi lisätä piilopaikka, jota ihmiset voivat pelata. Suurin osa huoneista, joihin pääsen, ovat piilosta ja se pilaantuu normaalin pelin takia. Ei pitäisi olla kokouksia tai kehon raportteja tai sabotaasi tai tuuletus. Meidän pitäisi tietää, kuka etsijä on, ja vain juosta ja tehdä tehtäviä.
Telltale Games on paljastanut kertovansa pian lisää odotetusta The Wolf Among Us 2:sta.
Sami Gaming among Us APK lataa Android
Et voi eenän voi kirjoittaa
Ihan hyvä peli joskus tylsä
Tekisin 5 tähden arvostelun, mutta tiliasiat ovat tarpeettomia. No pidän sitä tarpeettomana. En voi liittyä mihinkään peleihin, koska se luulee, että olen offline-tilassa, enkä myöskään voi luoda auloja. Rakastan peliä ja kaikkea, mutta sisäänkirjautuminen tekee minut todella surulliseksi. Voisitko korjata sen? Edit: okei nyt en voi pelata ollenkaan ;-; Katkaisen yhteyden edelleen
Tämä oli ainoa peli, jota pelasin Android-puhelimellani, mutta päivityksen jälkeen peli sammuu ennen kuin voin pelata, ja saan 15 minuutin pelikiellon lähtemisestä! 5 tähteä, kun se toimii, mutta se ei toimi nyt! Olen päivittänyt tämän viestin nyt joulukuussa ja EI TOIMI! Itse asiassa nyt on vielä pahempaa. Olen luovuttanut, todella sääli...
Syy, miksi teen vain yhden tähden, johtuu siitä, että tämän pelin ihmiset ovat hulluja. Kuten itse peli on kunnossa, tarkoitan, että he ovat tehneet paljon päivityksiä ja se on tavallaan monimutkainen eikä se ole enää niin hauskaa. Mutta kirjoitan tämän pääasiassa ihmisten takia, tuskin voi tehdä mitään ja he käskevät tappamaan itsesi, pelaan tätä peliä huvikseni, etten sanoisi olevani idiootti ja minun pitäisi mennä tappamaan itseni, koska löysin selvitti kuka huijari oli
Rakkaus
Emt
En pidä tästä pelistä enää, koska et voi keskustella normaalisti, et voi muuttaa nimeäsi haluamallasi tavalla, vihaan päivityksiä!! Korjaa päivitykset!!
Lataa Among Us APK 2021.12.15 Android ilmaiseksi - APK4K
on tosi hyvä peli mutta on tosi tylsää ku ei voi kirjoittaa mitä itse haluaa eikä pysty pystymään suoraan nimeään
Pidän tästä pelistä.. Mutta voitko palata vanhoihin keskusteluihin, jotta voit sanoa vastauksesi nopeasti? Koska minulla on nyt vaikeuksia chattien kanssa, koska se on vaikea valita ja se on hämmentävää. Ole kiltti. Tämä on minun ehdotukseni. Tehdäksesi pelikokemuksesta hauskempaa. Ole kiltti.
Bubble Shooter - Home Design Puzzle yzy
Miksi en voi vaihtaa nimeäni puhelimeen enkä voi kirjautua
PLIIS KORJATKAA TÄÄ UUS PÄIVITYS ETTÄ VOI KIRJATTAA TAAS ITE KAIKKI ON MENNY SEKASI KUN NE VAAN VOUTAA JONKU RANDOM TYYPIN
Hyvä peli kannattaa ladata👍👍👍Kiva ku tuli roolit
Hyvä peli mutta uuden päivityksen jälkeen ei pääse peleihin enkä pysty ostaa noita cube juttuja tai mitä onkaa eri värisii kamoja
Katsos, olin koukussa tähän peliin. Menetin uni sen takia. Ongelmana on, että jokin meni pieleen, ja viive ei ole yhtä räikeä kuin automaattinen korjaus, mutta joskus en edes pysty kirjoittamaan chattiin. Lisäsin vain ylimääräisen tähden nostalgiasta, mutta minun olisi pitänyt antaa yksi. Joka tapauksessa, jos korjaus tulee, jatkan mielelläni pelaamista, mutta tilanne näyttää synkältä.
Among Us アクション jvht
Olisi 1/5 jos alkuperäinen versio olisi huono myös. Katso uusi "pikachatti" kamalalla! Ei jaksa jokaista ja en voi edes kirjoittaa sanaa kaikesta mitä haluan. Luuletko että koska olen lapsi niin kiroilisin!? Anna mun poistaa se tyhmä pikachat!
Meillä oli ennen loistava peli! Mutta ennen uutta tilipäivitystä se oli täysin pilalla keskuudessamme. Minä ja kaikki ystäväni olemme lopettaneet tämän sovelluksen pelaamisen uuden tilijärjestelmän vuoksi. On paljon vaikeampaa kommunikoida nyt, ja se oli parempi, kun olit vain ääneen 10 pelaajaa aulassa. Muuta se takaisin siihen aikaan, jolloin se oli hauskaa ja normaalia, koska nyt se on vain tylsää.
Tosi tosi huono peli päivityksen jälkeen
Pidin tästä pelistä niin paljon, pelasin sitä ennen joka päivä, mutta nyt kun yritän pelata, en vain pysty, koska kun liityn peliin ja se alkaa, teen tehtäviäni (tai tapan ihmisiä, jos olen huijari) ja sitten kun peli päättyy, en voi pelata uudestaan, peli ei vain näy uudelleen, joko näyttöni pimenee ja minun on suljettava joukossamme tai pysyn pelissä eikä se edes sano, että se on ohi , Teen vain samoja tehtäviä uudestaan ja uudestaan ja kaikki muut ovat poissa. Se on hyvin surullista
Toivon, että voisin antaa sille 0 tähteä. Latasin resursseja ja näyttöni meni vain mustaksi, se vioitti ja potkaisi minut ulos. Olin paniikissa, miksi se ei käynnisty. Se ei anna minun kirjoittaa ja häiritsee ja hidastaa minua. Ei mies. Tämä on vain pettymys 😠
Rakastan tätä peliä, mutta en todellakaan pidä päivityksestä, jossa nyt emme voi laittaa mitä haluamme sanoa chattiin, vaan meidän on valittava tietyistä lauseista. Lopetin pelaamisen tämän takia, voisimmeko ehkä harkita sen muuttamista entiseen tapaan? Tai olisin myös valmis kuulemaan, miksi se alun perin muuttui. Kiitos
Aina on katkeamisongelma eikä se ole minun verkkoni ongelma..muut pelit toimivat kunnolla myös tiedoillani ..vain tässä pelissä on ongelma eikä se toimi edes muissa puhelimissa, joten pelissä on ongelma. LOPETAN TÄMÄN PELIN PELIN YSTÄVIENI KANSSA !!!!!
Yksi modernin aikakauden ironisimmista sosiaalisista päättelypeleistä. Kaiken kaikkiaan hauska kokemus jopa satunnaisesti julkisissa auloissa. Turhauttavaa joskus? Joo. Vieläkö hauskaa? Joo. Kehittäjät ovat erittäin intohimoisia ja todella välittävät työstään, enkä malta odottaa, mitä he tekevät pelin kanssa.
Ihan ok peli
Tämä peli ansaitsee 5 tähteä, mutta en voi antaa sille sitä, kun se ei edes salli minun pelata sitä. Aina kun avaan sovelluksen, se sanoo, että sen on ladattava lisäresursseja. Kun napsautan ok, se ei lataa niitä. Se ei anna minun pelata ilman sitä, joten korjaa tämä, niin saat ansaitsemasi 5 tähteä 🖤
Ei kuulu sinulle
Tämä peli on tuskin pelattavissa useimmiten, en voi liittyä auloihin ja kun teen sitä, se potkaisee minua. Se ei antanut minun edes kirjautua Google-tililleni. Jos jokin muuttuu, muokkaan tätä.
Pidin pelistä ennen, mutta nyt ne tarjoavat sinulle automaattisia tekstivaihtoehtoja, joten et voi kirjoittaa chattiin. Tämän vuoksi on vaikeaa työskennellä muiden tiimitovereiden kanssa sen selvittämisessä, kuka huijari on, ja on vaikeampaa kommunikoida, kenen näit tekevän mitä. Se todella poistaa hauskuuden, enkä myöskään pidä muuttuneesta pelidynamiikasta. Tämä peli oli niin mahtava, kun se ilmestyi ensimmäisen kerran, ja nyt se on aika roskaa.
Among Us Toiminta jxto
Among Us Toiminta jxto
liian harvoin pääsen impostoriksi