Post by riegengpepiki on Feb 19, 2022 17:16:43 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ World War 2: Shooting Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ World War 2: Shooting Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk obegränsad resurs ▞▞▞
▞▞▞ World War 2: Shooting Games 2022 version ▞▞▞
Laggar o fastnar
Bra spel, för att avancera behöver du verkligen spendera. Jag har Premium som ger dig 2x belöningar men det har inte gjort det här för mig och de svarar inte på mina e-postmeddelanden så bara 1 stjärna. OK fnyste. Men du måste betala för att få glädje av det.
Jag gillar spelet men spenderade mycket pengar på att köpa nya vapen och nu är alla mina uppgraderingar borta. Smh Det har hänt igen verkar som att alla har börjat från början igen. Varför jag det
Usch jag vill spela spelet. Men jag kan inte med dessa kontrollbegränsningar. Jag vill sätta sikteknappen ända upp till vänster. Men nej det finns en karta där. Jag tror inte att jag kommer tillbaka till det här spelet bara för det. Och jag är inte villig att ändra min spelstil.
Ärligt talat förtjänar det här spelet 5 stjärnor eftersom det har mycket potential, grafiken är anständig, spelet är smidigt, kontrollerna är mycket bra och plus att jag personligen inte känner att jag måste slipa bara för att nå en nivå. Men det enda skälet till att jag ger detta ett 2-stjärnigt betyg är att medan jag bokstavligen är mitt i en match kommer spelet att stänga av min telefon som om jag tryckte på strömbrytaren och jag vet att jag inte gjorde det. tryck på knappen och på grund av det har jag blivit dödad flera gånger, vänligen fixa detta.
Det är ett av mina favoritspel och jag vill bara säga ett väldigt bra jobb och vilket väldigt trevligt spel det är, men ti anledningen till att jag satte 4 stjärnor här är det för att när jag köpte m1 garand vanligtvis när ammunitionen tar slut gör ett ljud som heter "ping" och det är när klippet hoppar ut ur pistolen, alltså gör ljudet "ping" så lägg till ping-ljudet för att göra det bättre 👍
Det är ett bra spel, ja det är det. Men de ser till att du måste betala mer för att vinna. Sedan sätter de dig mot bättre spelare med bättre vapen eftersom de betalade 100$ kontant för sina vapen. Jag betalar inte så mycket för inget appspel. Du behöver pengar för att spela det här spelet.Giriga jävlar
World War 2: Shooting Games Acțiune dao
Detta är ett riktigt bra spel, jag skulle rekommendera det om du har tråkigt det är lätt att spela och det är verkligen riktigt roligt
Gillar spelet, men en hund på spel är lite otrogen för mig, speciellt när jag träffar en hög spelare. Tack
bra spel, snabbt, actiondelen är bäst
Spelet är bra, grafiken är bra. Men det tar dig en evighet att tjäna silvermynt. Vissa av vapnen är väldigt högt prissatta, och det tar dig en evighet att tjäna guldtackor. Jag tycker också att du bör överväga att lägga till ett "uppdragsläge" Ge slutspelaren "något att göra, ett mål"
Jag skulle vilja säga att det var roligt att spela det här spelet. Men vad gör det värre att det är lönt att vinna spel. För motståndare betalar mycket pengar och förbättrar sina vapen snabbt utan någon gryinding vilket inte är rättvist. Så jag ber er utvecklare att bygga till servrar. En för skickliga spelare och en annan för att betala för att vinna spelare. Fram till dess behövs ingen färdighet i detta spel för att vinna.
Mycket attraktivt men fusk med kunden. Jag hade den här upplevelsen flera gånger. Jag köpte bra pistol och skydd och i samma liga var jag väldigt bra. I samma liga och samma nivå på en gång tappade jag kraften, pistolen var inte stark som tidigare och mina skydd fungerade inte som förväntat. Det verkar som om programmeraren har lagt en bugg i systemet för att minska din kraft när du blev för stor. Detta hände flera gånger så det kunde inte vara en olycka eller andra spelares makt förbättrades en gång.
Efter 1 dag fast servern alltid nere internetanslutningen ..och min WiFi-hastighet är mycket bra
ett mycket utmärkt spel som jag inte riktigt gillar att de spelar men det verkar som att redaktörerna gjorde allt som de behövde vara. Du kan till och med helt anpassa utan en förinställd mall var du ska placera varje knapp som är unik utan problem inga fel, jag måste spela färdigt
World War 2: Shooting Games Екшн qxo
spelet kraschar mitt under spelandet och det får min telefon att överhettas. spelet är något roligt men dessa problem måste lösas
Fantastiskt spel men blir tråkigt snabbt. Samma kartor om och om igen, saknar mångfald
Bra spel. Går smidigt, bra grafik. Så mycket bättre än de flesta FPS-spel.
Det här skulle vara ett riktigt bra spel men det fryser så synd 😭
Sedan de senaste uppdateringarna fortsätter spelet att krascha mitt under matcher.
Planet Bomber! आर्केड गेम ioon
Spelet är bra men det finns några buggar som kan inte fylla ammunitionen trots att den har laddats om. Vänligen fixa buggen så att det är mer bekvämt att spela rätt
Det här spelet är ett bra spel jag gillar det. Rekommenderar det inte för barn runt 5 år men inte våldsamt men ja, det är bara online så hon kan förstöra dina poäng
Är det bara jag eller kan ingen spela spelet? Det står speluppdatering den 22 okt. dpes som betyder att vi inte kan spela unyil då ??
Roligt spel! Snabbt tempo, bra grafik. Stridszonerna är dock ganska små. Dess strikt player vs. player no story mode. Inte heller någon karaktärsskapare/anpassare.
Det här spelet verkar okej, men jag är inte 100% säker på om jag spelar med bots eller inte. Vissa spelarnamn verkar riktiga, men sättet de spelar på är ganska dåligt.
Spelet var ganska bra, många annonser dock, de lägger till fler vapen som Springfield, de borde också lägga till fler fraktioner i spelet som britterna och fransmännen, även göra stridsvagnar körbara eftersom panzerfasten är ett upplåsbart vapen, kanske lägga till luftstrider , grafiken är inte så bra, kanske gör kartorna lite större, kanske lägger till en kampanj, varför får man så lite mynt efter att ha vunnit en match, och har möjlighet att byta vapen under en match, jag rekommenderar spelet men en många annonser.
World War 2 - Giochi di Guerra Azione ucsc
Efter att ha spelat en dag här är några saker jag fick från det här spelet, proffs: -variativt spelläge (kniv, pistolspel, etc.) -behöver ingen rustnings-/vapenuppgraderingspunkt för uppgradering -matchning är något tamare -du kan slipa utan begränsning. Nackdelar: -behöver slipa en för att öppna bröstet, för att få ett bättre vapen/rustning -battle pass är något dyra än andra spel -precis som andra spel, p2w-vapnet fungerar -någon bugg som visuellt fel Alla Jag kan säga är att detta är något tamare p2w än andra spel
hej detta är ett bra spel! allt i spelet är bra som de coola grafiska pistolerna men du borde lägga till mer utrustning och smygfunktionen måste fixas för när du smyger ner och går lite fort så står du upp och btw insåg jag att mina fiender har bättre vapen än jag och så mycket starkare
Ganska begränsad och repetitiv. Inköpspriserna i appen är galna.
Det är ganska likt världskrigshjältar men det är bara inte lika roligt det spelet, grafiken är inte så bra jämfört med det andra spelet det är nästan som världskrigshjältar samma kartor samma vapen de är väldigt lika men jag tror inte det är lika bra och roligt som världskrigshjältar men jag ger 3 stjärnor för att det är lite roligt men jag uppmuntrar dig att ladda ner världskrigshjältar
Efter uppdatering av appen, ett litet fel jag upptäckte att när användaren uppgraderar vapen så kommer summan av silvermynt att visa fel (beräkning missmatch) och sedan på det beloppet kommer användaren att gå för en annan uppgradering av vapen så kommer det att ge ett fel som inte matchar mängden typ.